Strona główna > RODO
Działając jako Administrator Pani / Pana danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – tzw. RODO.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku oraz RODO.
Administrator zgodnie z RODO oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych; jeżeli cele i sposoby takiego przetwarzania są określone w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego, to również w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego może zostać wyznaczony administrator lub mogą zostać określone konkretne kryteria jego wyznaczania.
Informacja o Administratorze:
Administratorem danych osobowych jest: Sim-Med Ratownictwo Medyczne Szymon Borodziuk z siedzibą w Bolszewie (84-239) przy ul. Wiśniowej 18,
tel.: 537 407 999, e-mail: biuro@sim-med.pl
Informacja o inspektorze:
Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych Sim-Med Ratownictwo Medyczne Szymon Borodziuk ul. Wiśniowa 18. 84-239 Bolszewo,
tel.: 537 407 999, e-mail: biuro@sim-med.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: upoważnieni pracownicy Administratora danych, podmioty uczestniczące w obsłudze procesu leczenia, którym zostały powierzone dane osobowe w ramach umowy powierzenia przez Administratora, podmioty uczestniczące w pozostałej obsłudze Administratora, w tym obsłudze księgowej, prawnej informatycznej, technicznej Administratora, którym zostały powierzone dane osobowe w ramach umowy powierzenia przez Administratora, osoby upoważnione przez podmiot przetwarzający, organy państwa i inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w szczególności do kontroli wykonania ciążących na Administratorze obowiązków (w szczególności: urzędy skarbowe, PIP , ZUS).
W przypadku zgody marketingowej: Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych mogą być: upoważnienie pracownicy Administratora danych, podmioty, którym zostały powierzone dane osobowe w ramach umowy powierzenia przez Administratora, osoby upoważnione przez podmiot przetwarzający.
Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego możliwe będzie wyłącznie na Pani / Pana wyraźny wniosek. Dotyczy również zgody marketingowej.
Pani /Pana dane osobowe są przechowywane:
Na zasadach określonych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
W przypadku, gdy przetwarzanie Pani/ Pana danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody ma Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Korzystanie z naszych usług jest dobrowolne, jednakże jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązani do prowadzenia dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa, w tym do oznaczenia tożsamości pacjenta z wykorzystaniem jego danych osobowych.
W takim przypadku niepodanie danych może skutkować odmową rezerwacji wizyty czy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Również ze względów rachunkowych czy podatkowych posiadamy obowiązek prawny przetwarzania Pani/Pana danych, brak ich podania może skutkować np. niemożnością wystawienia faktury czy imiennego rachunku.
Jeżeli podaje nam Pani/Pan swój numer telefonu czy adres e-mail, odbywa się to na zasadzie dobrowolności – ich niepodanie nie będzie skutkowało odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego, lecz nie otrzyma Pani/Pan od nas potwierdzenia wizyty czy nie będzie miała Pani możliwości odwołania jej poprzez np. telefon lub SMS. Wyrażenie którejkolwiek ze zgód marketingowych również odbywa się na zasadzie dobrowolności. Oznacza to, że odmowa ich udzielenia nie uniemożliwia skorzystania z usług administratora oraz podmiotów i jednocześnie ma Pani/Pan prawo do odwołania wyrażonej nam zgody w dowolnej chwili.
Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
Ustawa o prawach pacjenta – ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
Rozporządzenie MZ – Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania;
Dziękujemy za sprawdzenie Grupy Sim-Med i rozważenie nas dla zdrowia swojego i swoich bliskich. Jeśli możemy w jakikolwiek sposób pomóc Ci w rozpoczęciu współpracy, kliknij poniżej i daj nam znać.